Staden mellan de två kullarna

Norra Berget
 
Mamma och pappa kom och hälsade på mig i Sundsvall i November. Ibland är jag inte så snabb på det där med att få upp bilder i bloggen. Huvudskälet till att de kom upp var att de ville vara med på vår Norrlandsprojektvisning. Vi passade däremot även på att se de vackraste platserna i Sundsvall. Här har ni utsikten från Norra berget
 
Norra berget
 
Till min förtjusning kom vi precis i soluppgång och ni som känner mig vet ju hur de får mitt hjärta att slå dubbla slag
 
Norra Berget
 
Norra Berget
 
 
På Norra Berget åt vi även lunch på ett otroligt pittoreskt, litet lantligt café. Här ser ni pappas val av mat
 
 
Jag åt minestronesoppa och mina smaklökar dansade
 
 
Södra Berget
 
Sedan bar det av till Södra berget där jag faktiskt aldrig har varit. Brobygget gick inte att undvika men utsikten var fantastisk.
 
Södra Berget
 
Det är med sorg jag lämnar Sundsvall den här terminen men även med så otroligt mycket förväntan. Jag älskar nya platser och nya utmaningar. Bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback