Idyll

 
Hemma i Segeltorp för en veckas semester. Den här terminen har vart bland de bästa i mitt liv, jag har lärt mig så oerhört mycket, fått känna på hur det är att ha ett jobb jag verkligen gillar och träffat så oehört mycket intressanta människor. Samtidigt känner jag hur slut jag är och att allt som hänt verkligen inte har hunnit sjunka in. Det kommer liksom som en våg som sköljer över en nu när jag fått några dagars distans. Jag har liksom inte haft tid att andas. 
 
Här befinner jag mig just nu. I vårt rosa hus.
 
På söndag bär det av ännu en gång till Borås för lite sommarjobb och jag är så jävla pepp och glad att jag faktiskt kommer vara anställd på en tidning en tid, ingen praktikant utan ett riktigt vikariat. Så himla glad att de ger mig chansen. Men först ska jag vila och ha det bra. Dock har jag åkt på en förkylning, så jäkla typiskt men vi får hoppas att den är borta inom ett par dagar. Det blir liksom inte samma njutning med den. Men men, på med positiva hatten nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback