We can do this all night

 
Jaha så har man vart i Borås i dryga 2 månader och man vill ju inte överdriva men det skulle egentligen inte kunna vara så mycket bättre. Jag känner verkligen att jag hamnat på rätt praktikplats och jag är så himla glad för att de ger mig förtroendet att göra så mycket olika uppdrag.
 
Det känns som att jag har fått flänga runt en del och på måndag och tisdag blir det jobb för sporten i Malmö. Jag har aldrig varit i Malmö tidigare men har alltid velat åka dit så det ska bli riktigt roligt. Jag får verkligen träffa människor och se platser jag aldrig skulle se tack vare den här praktiken. Jag kan ju inte än annat tycka att det här måste vara ett av världens roligaste jobb. Man får ju bara hoppas att det finns en framtid för en i det också.
 
Jag har redan börjat fundera på mitt examensprojekt som vi ska göra om ungefär ett år och har kommit på en idé som jag verkligen är aspepp på. Frågan är bara om den är genomförbar, det är lång tid kvar men det är även ganska viktigt. Däremot tror jag att jag bestämt mig för att göra både rörlig- och stillbild. Är så pepp. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback