Du vackra stad. Del IIII

 
Vi fortsätter med bilder. Den här killen tyckte jag lite extra synd om. Jag har funderat många gånger på hur jobbigt det måste vara att vara cykeltaxi och så slänger vi på en hajdräkt på det och sådär en 37 plusgrader. Herrejisses, eloge till honom. Jag hade tuppat av. 
 
 
Här har vi då sjävla hjärtat av gamla stan, torget. 
 

Mamma återhämtar krafter och värmer sig lite i solen (vilket absolut inte behövdes för att hålla sig varm)
 
 
Jag kommer inte ihåg vad den här kyrkan hette men det sägs att den har inspirerat Disney i sina filmer. 
 
 
Torget i gamla stan. Jag tycker arkitekturen är jättefin, vad hade inte jag gjort för att få bo i ett sånt här gammalt hus med fina fönster? 
 
 
Det var dags att ta sig upp i en kyrka för fin utsikt. Det var många trappor att gå i om man säger så för mamma vägrade hissen. 
 
 
Mååååååååånga trappor.
 
 
Väl uppe fick man lön för all möda.
 
 
Torget och Disneykyran igen.
 
 
Torget.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback