Likt vågor sköljandes över mig.

 
Så  var det dags för en trip down memory lane. Det är inte ens längesen och ändå knyter sig magen på mig när jag tittar tillbaka på bilder från LA. Jag längtar tillbaka så fruktansvärt mycket.
Längtar efter människorna, värmen, stämningen. Det kommer liksom skjölandes över mig som vågor, och ibland, då känns det faktiskt som att jag ska drunkna.
 
 
Min vackra vän Cornelia tog med mig upp på Runyon Canyon för att visa mig en typisk hike i LA. Vi tog oss upp precis innan solnedgång för att se solen sakta gå ner över LA. Det finns inte mycket som kan slå den upplevelsen. 
 
 
 
 
Det som är så fantastiskt med LA är att det är en storstad men att det är så nära till berg och natur. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, saknar dig Therese!!!

Svar: som jag saknar dig med!
ThereseLo

2015-06-29 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback