Aw that's soooo cute

 
Att LA behandlar mig väl är en underdrift. Jag har det så himla bra här och jag undrar hur jag någonsin ska vilja åka hem. Jag tror inte ni förstår vad vädret gör med mitt humör. Jag är glad HELA tiden. Det kan ju även bero på att jag faktiskt gör någonting här som jag verkligen vill göra, men vädret också helt klart. 
 
 
Jag älskar öppna människor, jag tycker det är helt fantastiskt. Hur människor som egentligen inte känner en annan person väl bara kan öppna upp sig och prata om helt personliga grejer. Jag tycker det är fint och jag önskar livet hade fler sådana stunder. 
 
 
Inspiration här har jag massor utav. Hela LA får igång hela mitt huvud och det surrar på högvarv hela tiden. Det känns verkligen att LA är möjligheternas stad. Att vara omgiven av människor med höga ambitioner och entusiasm som kan tända lampor får igång hela mig. Jag har till och med fått inspiration till att skriva på min bok, det ni. 
 
Bilderna här över är bara porträtt på ett par av hundarna från The Club Beverly Hills. Det är svårt det där med att visa bilder från projektet för jag vill ju inte visa bilder som kommer visas på vernissagen eller i reportaget. Vill ju att ni ska se dem för första gången då. Så puttenuttiga porträtt borde vara lugnt. Nästa vecka ska jag till en ranch med pool för husdjur och fota innuti ett mobilt spa. Ska även ta mod till mig att gå till de största, mest lyxiga hotellet här för husdjur. Hoppas de vill släppa in mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback