Du var alldeles runt hörnet

 
Det blir väldigt mycket bilder och resor i den här bloggen och väldigt lite mig. Den här bloggen började som ett klotterplank för mig 2006, där jag kunde blotta alla mina känslor, sen blev den något annat.
 
För den som undrar jobbar jag just nu på ett produktionsbolag där jag jobbar med ett teveprogram som går live. Det innebär både dags-, kvälls- och nattpass. Jag saknar fotandet och skrivandet men tycker att jobbet är kul.
 
Just nu känner jag inspiration till att skriva på romanen jag startade för månader sen som jag bara hunnit skriva ett tiotal sidor på, så det borde jag ta tag i.
 
Saknaden till LA har lagts sig men det är svårt att inte sakna när jag pratar med människor därifrån eller tänker på vädret eller atmosfären. Klimatet där gör mig glad på ett sätt som jag sällan uppnår här. Överlag är jag en känslomänniska och blir lätt påverkad av atmosfären runt omkring mig. 
 
Jag och André har flyttat till en lägenhet precis vid Odenplan vilket gör livet lite enklare och bättre. Är helt enkelt lite lättare att uppskatta Stockholm och förstå hur mycket jag saknat den här staden när jag under så många år varit på vift. 
 
Det här blir ett sånt där tråkigt faktainlägg, kanske inte helt okej. Hoppas ni inte somnat vid det här laget. Ha det fint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback